Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Thermo ademende winter overall (Grey)
Verzendkosten voor dit product zijn € 9,95
- Op voorraad binnen * 5 werkdagen in huis
- 2 jaar aankoop garantie
- Betaal veilig met IDEAL Pay-pal of achteraf
- De nummer 1 in buitengroen
- Klanten geven Online Groen een 8/10 ( 1333 beoordelingen )
Volledige beschrijving
Meer informatie
Prijseenheid | per stuks |
---|---|
Merk | Ocean |
Veelgestelde Vragen
-
Hoe kan ik bestellen?
Het bestellen en de verwerking gaat als volgt:
- U zoekt de gewenste producten (het gewenste product);
- Kies de gewenste maat aan de rechterkant van de winkelmand, de prijzen veranderen dan mee met de maat.
- Kies dan het gewenst aantal.
- U klikt vervolgens op bestellen, de producten worden toegevoegd aan de winkelmand;
- Als u alle gewenste producten heeft gaat u naar de winkelmand;
- Controleer uw bestelling en klik vervolgens op bestellen;
- In stap twee geeft u aan of u gebruik wilt maken van onze inplantservice dit kan alleen boven de 400,- euro en daarna klikt u op volgende;
- Voer uw gegevens in bij de derde stap en klik op volgende;
- Bij stap vier geeft u de gewenste betaalmethode aan en klikt weer op volgende voor de laatste stap;
- Bij stap vijf ziet u het hele overzicht van uw bestelling. Als u alles heeft gecontroleerd klikt u op bestellen. Volg daarna de aanwijzingen op uw scherm;
- Als uw bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen en met de datum van de levering.
Voor Belgie klik hier
-
Hoe kan ik betalen?
U kunt op een aantal manieren betalen:
1. Betaling via Ideal
iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.2. Creditcard & misterCash/Bancontant
Creditcard en Bancontact/Mister Cash: U kunt ook met uw creditcard betalen (V Pay, Mastercard, Visa en Maestro). Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
3. Paypal zijn extra kosten aan verbonden.
Bancontact/Mister Cash, V Pay, Mastercard en Maestro: 1,5% van het orderbedrag.
Mastercard en Visa en Paypal: 2,25% van het orderbedrag.
4. Afterpay / Klarna
Kosten 4% van het aankoop bedrag.
-
Welke garantie heb ik?
- Bij onlinegroen.nl krijgt u aankoopgarantie, om hiervoor in aanmerking te komen dient wel aan een aantal punten te worden voldaan.
U kunt via de onderstaande link een garantie indienen.-
Wij geven garantie op bomen en planten uit de volle grond (kale wortel/kluit) geplant na septemberKlacht gemeld in het aanplantjaar voor 1 juli = 50% hergroeigarantieKlacht gemeld in het aanplantjaar na 1 juli = Geen hergroeigarantie.
En de onderstaande punten.- De planten dienen wel in goede aarde zijn geplant, zoals je die bij ons te kunnen bestellen, en geen grond van de bouwmarkt, omdat hier geen goede voedingstoffen in zitten. Voor beukenhaag en beukenbomen dient beuken grond van onlinegroen.nl erbij besteld te zijn. Voor de Ilex en Rhodo dient Rhodo grond erbij besteld te zijn.
- Let op planten hebben ook water nodig dus ga hier zorgvuldig mee om, dus geef ze de eerste maanden elke dag water, zeker in het voorjaar en in de zomer maanden. behalve als het een dag regent.
- Planten en struiken die in een bak of pot of verhoogde border geplaatst zijn, kunnen wij geen garantie opgeven.
- Bij 25+ graden dienen ze 2 x per dag water worden gegeven, in de morgen en in de avond als de zon weg is.
- Planten mogen niet bij aankomst volledig in een emmer water gezet worden.
Dus niet in 1 keer dubbel zoveel water geven. Wordt dit niet gedaan, kunnen wij helaas geen garantie geven.
- Wij kunnen geen garantie geven op nachtvorst overstroming en windschade en uitdroging.
Als er slecht planten zijn geleverd of met ziekte zal dit snel na het leveren te zien zijn. Dus als er binnen een aantal maanden planten dood gaan, meld dit direct, omdat de garantie alleen geldig is als het direct gemeld wordt.
- De bezorgkosten voor te leveren nieuwe planten bij garantie zijn altijd voor de klant.
Deze kosten zijn 50,- dit is omdat wij bij een order een deel van de verzendkosten op ons nemen. Bekijk ook onze
Meer informatie?
Voor meer informatie over levering, garantie, annuleringen, enzovoort verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. -
Kan ik retourneren?
Op de producten is geen wettelijk herroepingsrecht van toepassing, in verband met bederfelijke goederen en maatwerk. De producten worden speciaal uit de grond gehaald.
Wilt u toch annuleren later dan 48 uur, dit kan alleen in overleg en worden kosten van 25% van het order bedrag in rekening gebracht.
- Bestellingen kunnen alleen nog binnen 48 uur geannuleerd worden. Dit komt omdat ze anders al gerooid zijn.
Klachten omtrent de geleverde producten kunnen alleen in behandeling worden genomen als het gaat om een beschadiging van het product.
• Indien de producten beschadigd geleverd worden, dient Onlinegroen hier door middel van een foto binnen 5 dagen van op de hoogte gesteld te worden. Wanneer er sprake is van schade wordt er een nieuw exemplaar opgestuurd.
Producten die gesnoeid zijn of door wissel van het seizoen, kunnen een maat verschil van soms een aantal centimeters in zitten, hiervoor kunnen wij geen nieuwe producten opsturen omdat de transportkosten daar veel te hoog voor zijn.
* Producten die geplant zijn kunnen niet geretourneerd worden.
• Ernstig beschadigde producten hoeven niet geretourneerd te worden.