The store will not work correctly when cookies are disabled.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken.Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Deze maand gratis verzending boven € 300,-
Deze maand gratis verzending boven € 300,- op bomen, planten en struiken.
Sommige producten hebben een afwijkend bezorgtarief. U vind deze bij het desbetreffende product.
Voor beton producten geldt een afwijkend tarief van € 49,95.
Op voorraad binnen * 5 werkdagen in huis
2 jaar aankoop garantie
Betaal veilig met IDEAL Pay-pal of achteraf
De nummer 1 in buitengroen
Klanten geven Online Groen een
8/10 (
1333 beoordelingen )
10
Hendrik
4 okt. 2024
-
Utrecht
Goed product
PositiefGoed product, en op tijd mijn Portugees laurier geleverd.
Zeer blij mee.
Ik kom snel terug.
Aanbevelen:Ja
10
Eline
28 sep. 2024
-
Diemen
Goede communicatie!
PositiefFijn dat het mogelijk was om de boom eerder te bezorgen en hierover te communiceren.
Aanbevelen:Ja
10
A
23 sep. 2024
-
Lemmer
Fijne services en communicatie
PositiefBedankt voor het mee denken.
Ook dat wij de lebering van de bestelling nog een week kon uitstellen .
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Wij zijn blij met de struiken.
Aanbevelen:Ja
10
J
18 sep. 2024
-
Heerde
Snelle leverig.
PositiefSnelle levering.
De levertijd binnen 5 werkdagen hebben ze waar gemaakt.
Netjes een mail gehad met een tijdsindicatie van 3 uur gehad.
Mooie struiken geleverd.
Prijs kwaliteits verhouding is goed.
Wij zijn tevreden.
Aanbevelen:Ja
10
mg
14 sep. 2024
-
Westwoud
uitstekend
PositiefBestelde PortugeseLaurier binnen een week geleverd prachtige kwaliteit en goede prijsstelling en netjes door een vriendelijke chauffeur afgeleverd in de tuin
Aanbevelen:Ja
10
W
9 sep. 2024
-
Havelte
Mooie struiken en fijne servies.
PositiefWij zijn zeer tevreden over de struiken en hoe de communicatie verloopt.
Netjes een mail met een tijdvak van 3uur ontvangen
Aanbevelen:Ja
10
Ralf
15 jun. 2024
-
Kerkrade
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.
PositiefIk had de recensies ook pas gelezen na het plaatsen van mijn bestelling en was dus een beetje huiverig of het allemaal wel goed zou komen.
Alles liep zoals het moet. Mail gehad met instructies over het plaatsen van de laurierstruiken, vervolgens mail met leverdatum en tijdblok, en levering optijd zoals aangegeven.
Vriendelijke chauffeur gaf ook nog tips, en de Portugese laurier struiken zien er gezond uit en het juiste formaat.
Alles zo gelopen zoals het moet!
Groetjes,
Van een tevreden klant.
Aanbevelen:Ja
10
Esther
25 apr. 2024
-
Meppel
Super mooie volle struiken.
PositiefMooie volle struiken geleverd gekregen met allemaal al nieuwe scheuten erin.
Aanbevelen:Ja
10
jeroen
2 nov. 2023
-
Andijk
Goed geregeld
PositiefOp juiste plaats afgeleverd
Aanbevelen:Ja
10
Yves
19 okt. 2023
-
Ham
Mooie planten, in goeie staat, sommige zelfs groter dan besteld. behulpzame chauffeur.
PositiefTop!
Aanbevelen:Ja
Vragen? Neem contact met ons op via telefoon of WhatsApp.
In het Latijns word de Servische spar de Picea omorika genoemd. Het is een boom die ontzettend hoog kan worden, zonder snoei kan hij namelijk een hoogte van 30 meter bereiken. Hij zal niet breder worden dan 2 meter. Het is een prachtige boom die wintergroen is. Hij geeft dus het hele jaar kleur aan uw tuin. Doordat hij wintergroen is, is hij ook zeker geschikt om te gebruiken voor ongewenste inkijk! Het is een boom met een slanke en recht opgaande stam. De bast is dun en donkerbruin van kleur. De takken zijn bruin, met aan de onderzijde van de platte stompe naalden 2 witte strepen. Deze zijn zichtbaar door het doorbuigen van de takken. De onderste takken buigen sterk door, de uiteinden groeien weer sterk omhoog. De Servische spar heeft dan ook een sierlijke groeivorm. Vanwege deze sierlijke vorm en dat de boom niet breder word dan 4 meter word het een steeds populairdere boom. De naalden zijn groen aan de bovenkant en blauw aan de onderkant. Hierdoor ziet de boom er blauwachtig uit. De glanzende, afgeplatte naalden zijn ongeveer 3 centimeter lang. Ze zijn stomp, hierdoor prikken ze niet.
Het planten van de Servische spar.
Hij kan het hele jaar geleverd worden. De Servische spar word namelijk in de winter met kluit geleverd, en in de zomer met pot. De kleinste maat wordt in de winter met losse wortel geleverd. De beste periode om te planten is tussen Oktober en Juni. In deze periode heeft de boom de minste nazorg nodig. Bij het planten in de zomer is de kans op uitdroging een stuk groter! Plant de boom op een beschutte plaats. Want vanwege de oppervlakkige wortelgroei is de Servische spar windgevoelig. In tegenstelling tot de meeste andere coniferen gedijt deze spar prima in een kalkrijke bodem, verder houd het van een vochthoudende en goed doorlatende grond. Het liefst heeft hij een plekje in de zon of half in de schaduw.
De Servische spar bezorgen.
Het is makkelijk online uitzoeken en bestellen van de Servische spar, of u nu in Amsterdam, Utrecht of in Groningen woont wij leveren door heel Nederland en België. U betaald een vast tarief voor het bezorgen. Ongeacht waar je de bestelling bezorgt wilt hebben, uitgezonderd de Waddeneilanden en België . De bestelling wordt binnen 5 werkdagen bij u afgeleverd.
Het snoeien van een Servische spar.
In de regel is het niet nodig om de Servische spar te snoeien. Hij heeft eigenlijk geen onderhoud nodig. Alleen komt het soms voor dat de spar een tweede top vormt. Deze dient dan wel verwijderd te worden. Wil je de symmetrische vorm behouden, dan kun je de onderste takken inkorten. Dit kun je het beste doen in april of mei. Dit is voordat er nieuwe, lichtgroene scheuten ontstaan.
U zoekt de gewenste producten (het gewenste product);
Kies de gewenste maat aan de rechterkant van de winkelmand, de prijzen veranderen dan mee met de maat.
Kies dan het gewenst aantal.
U klikt vervolgens op bestellen, de producten worden toegevoegd aan de winkelmand;
Als u alle gewenste producten heeft gaat u naar de winkelmand;
Controleer uw bestelling en klik vervolgens op bestellen;
In stap twee geeft u aan of u gebruik wilt maken van onze inplantservice dit kan alleen boven de 400,- euro en daarna klikt u op volgende;
Voer uw gegevens in bij de derde stap en klik op volgende;
Bij stap vier geeft u de gewenste betaalmethode aan en klikt weer op volgende voor de laatste stap;
Bij stap vijf ziet u het hele overzicht van uw bestelling. Als u alles heeft gecontroleerd klikt u op bestellen. Volg daarna de aanwijzingen op uw scherm;
Als uw bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen en met de datum van de levering.
1. Betaling via Ideal iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
2. Creditcard & misterCash/Bancontant
Creditcard en Bancontact/Mister Cash: U kunt ook met uw creditcard betalen (V Pay, Mastercard, Visa en Maestro). Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
3. Paypal zijn extra kosten aan verbonden.
Bancontact/Mister Cash, V Pay, Mastercard en Maestro: 1,5% van het orderbedrag.
Mastercard en Visa en Paypal: 2,25% van het orderbedrag.
4. Afterpay / Klarna
Kosten 4% van het aankoop bedrag.
Welke garantie heb ik?
Bij onlinegroen.nl krijgt u aankoopgarantie, om hiervoor in aanmerking te komen dient wel aan een aantal punten te worden voldaan.
U kunt via de onderstaande link een garantie indienen.
Wij geven garantie op bomen en planten uit de volle grond (kale wortel/kluit) geplant na september
Klacht gemeld in het aanplantjaar voor 1 juli = 50% hergroeigarantie
Klacht gemeld in het aanplantjaar na 1 juli = Geen hergroeigarantie.
En de onderstaande punten.
De planten dienen wel in goede aarde zijn geplant, zoals je die bij ons te kunnen bestellen, en geen grond van de bouwmarkt, omdat hier geen goede voedingstoffen in zitten. Voor beukenhaag en beukenbomen dient beuken grond van onlinegroen.nl erbij besteld te zijn. Voor de Ilex en Rhodo dient Rhodo grond erbij besteld te zijn.
Let op planten hebben ook water nodig dus ga hier zorgvuldig mee om, dus geef ze de eerste maanden elke dag water, zeker in het voorjaar en in de zomer maanden. behalve als het een dag regent.
Planten en struiken die in een bak of pot of verhoogde border geplaatst zijn, kunnen wij geen garantie opgeven.
Bij 25+ graden dienen ze 2 x per dag water worden gegeven, in de morgen en in de avond als de zon weg is.
Planten mogen niet bij aankomst volledig in een emmer water gezet worden.
Dus niet in 1 keer dubbel zoveel water geven. Wordt dit niet gedaan, kunnen wij helaas geen garantie geven.
Wij kunnen geen garantie geven op nachtvorst overstroming en windschade en uitdroging.
Als er slecht planten zijn geleverd of met ziekte zal dit snel na het leveren te zien zijn. Dus als er binnen een aantal maanden planten dood gaan, meld dit direct, omdat de garantie alleen geldig is als het direct gemeld wordt.
De bezorgkosten voor te leveren nieuwe planten bij garantie zijn altijd voor de klant.
Deze kosten zijn 50,- dit is omdat wij bij een order een deel van de verzendkosten op ons nemen. Bekijk ook onze
Meer informatie? Voor meer informatie over levering, garantie, annuleringen, enzovoort verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.
Kan ik retourneren?
Op de producten is geen wettelijk herroepingsrecht van toepassing, in verband met bederfelijke goederen en maatwerk. De producten worden speciaal uit de grond gehaald.
Wilt u toch annuleren later dan 48 uur, dit kan alleen in overleg en worden kosten van 25% van het order bedrag in rekening gebracht.
Bestellingen kunnen alleen nog binnen 48 uur geannuleerd worden. Dit komt omdat ze anders al gerooid zijn.
Klachten omtrent de geleverde producten kunnen alleen in behandeling worden genomen als het gaat om een beschadiging van het product.
• Indien de producten beschadigd geleverd worden, dient Onlinegroen hier door middel van een foto binnen 5 dagen van op de hoogte gesteld te worden. Wanneer er sprake is van schade wordt er een nieuw exemplaar opgestuurd.
Producten die gesnoeid zijn of door wissel van het seizoen, kunnen een maat verschil van soms een aantal centimeters in zitten, hiervoor kunnen wij geen nieuwe producten opsturen omdat de transportkosten daar veel te hoog voor zijn.
* Producten die geplant zijn kunnen niet geretourneerd worden.
• Ernstig beschadigde producten hoeven niet geretourneerd te worden.
Eerder Gestelde Vragen
Wat is de kluit omvang van de Spar bij de afmeting 200/250cm?
De kluitomvang bij de maat 200/250 cm is circa 40 cm.